6 produktów
Wybierz auto
JPG1214500600
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
127,18
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
127,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710040
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
123,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
123,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 602
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
185,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
185,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710032
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
78,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
78,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500200
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
99,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
99,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T250 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.