6 produktów
Wybierz auto
JPG1214500600
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
124,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
124,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710040
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
144,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710032
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
78,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV40991105
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Materiał: Aluminium, termoplast
Rozwiń więcej danych
720,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
720,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500200
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
94,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
94,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T250 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.