8 produktów
Wybierz auto
FASFT58189
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710233
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
88,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638775
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
71,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134977
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
87,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722327
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710181
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
50,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723355
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
83,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710248
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
74,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
74,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C-ELYSEE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.