Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do CITROËN C-ELYSEE

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

123,22 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,82 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,36 zł
26,36 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
73,80 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
72,51 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,19 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
49,56 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
99,49 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Obudowa termostatu do samochodu CITROËN C-ELYSEE

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C-ELYSEE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie CITROËN C-ELYSEE

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.