8 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
42,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
42,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
145,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
145,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
30,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
30,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
118,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
118,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
86,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
153,93
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
153,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
89,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
89,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C8 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.