7 produktów
Wybierz auto
KAM7710002
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
197,02
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
197,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710036
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
186,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
186,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723355
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
82,30
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710020
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
140,48
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
140,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710206
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,52
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
85,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710233
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
79,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176935
Ciężar [kg]: 0.502
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
261,14
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
261,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN DS5 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.