7 produktów
Wybierz auto
KAM7710020
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
189,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710002
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
189,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176935
Ciężar [kg]: 0.502
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
262,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479723355
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
85,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710206
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710036
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
179,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710233
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
83,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN DS5 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.