7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
5 produktów
Wybierz auto
FEB186484
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
343,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
343,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
77,46
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
77,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140600
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
161,50
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
161,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03852
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
95,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710184
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
48,07
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
48,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT 500L oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.