9 produktów
Wybierz auto
MCA03787
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
144,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
80,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
69,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
69,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03796
Ciężar [kg]: 0.31
Masa [g]: 310
123,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
89,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58192
89,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710244
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
52,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710267
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
62,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT DUCATO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.