7 produktów
Wybierz auto
KAM7710142
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
29,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
29,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
171,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
171,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710265
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Wysokość [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03756
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.145
Rozwiń więcej danych
37,40
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
37,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710264
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,17
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
117,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710058
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Wysokość [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
29,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
29,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040133956
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
223,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
223,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT PALIO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.