Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do FIAT PALIO

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

38,29 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
208,29 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,83 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,98 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,36 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,70 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację FIAT

Części zamienne do FIAT

Obudowa termostatu do samochodu FIAT PALIO

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT PALIO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie FIAT PALIO

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.