Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do FORD C-MAX II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: tworzywo sztuczne, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Artykuł uzupełniaj�...
203,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 82, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obu...
103,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: CTM-FR-018
126,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 82, Ciężar [kg]: 0.34, Materiał: tworzywo sztuczne, Masa [g]: 340, Ar...
114,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obu...
96,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
81,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Obudowa termostatu do samochodu FORD C-MAX II

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD C-MAX II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie FORD C-MAX II

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.