11 produktów
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
197,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
197,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
Masa [g]: 230
37,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
96,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
96,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-fr-018
121,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
148,84
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
148,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
128,67
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
128,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
119,22
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
119,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
86,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
81,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
81,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,96
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
70,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
112,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD C-MAX II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.