9 produktów
Wybierz auto
KAM7710164
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
56,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
56,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991772
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
148,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
148,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80363
Temperatura otwarcia [°c]: 91
112,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176306
Ciężar [kg]: 0.118
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
34,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
70,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFR018
Numer seryjny: Ctm-fr-018
121,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991770
Dla numeru oe: 1 872 633
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Rozwiń więcej danych
308,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
308,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710198
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
81,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723158
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
96,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD ECOSPORT II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.