8 produktów
Wybierz auto
KAM7710164
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
56,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991772
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
144,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
144,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80363
Temperatura otwarcia [°c]: 91
115,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
115,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723158
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
118,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
118,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710198
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
80,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFR018
Numer seryjny: Ctm-fr-018
120,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
120,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176306
Ciężar [kg]: 0.118
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
35,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD ECOSPORT II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.