5 produktów
Wybierz auto
0479723013
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
79,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710205
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
49,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25990003
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
110,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710163
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
55,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MAZDA 3 I oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.