6 produktów
Wybierz auto
KAM7710187
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
66,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710030
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
127,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
127,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME011
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
208,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
208,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME019
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
82,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME020
Temperatura otwarcia [°c]: 80
92,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
92,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710031
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
217,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
217,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.