🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do MERCEDES-BENZ KLASA B W246

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu NTY CTM-ME-011
Obudowa termostatu NTY CTM-ME-011
Temperatura otwarcia [°c]: 97, Rodzaj koprusu: z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł ...
246,01 zł
246,01 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu TOPRAN 630 308
Obudowa termostatu TOPRAN 630 308
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł uzupełniaj�...
109,84 zł
109,84 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710030
Obudowa termostatu KAMOKA 7710030
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Artykuł uzupełniający / infor...
129,64 zł
129,64 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Obudowa termostatu do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W246

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W246 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W246

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.