9 produktów
Wybierz auto
JPG1314500200
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
194,86
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
194,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710119
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
39,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
39,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710151
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
71,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
71,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710017
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
140,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
140,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710023
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
158,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
158,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME017
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
133,95
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME014
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
211,24
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
211,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1314500100
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
71,99
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
71,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME027
Numer seryjny: Ctm-me-027
99,94
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.