5 produktów
Wybierz auto
040136036
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
93,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADB119202
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
103,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180394
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
71,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35882
Temperatura otwarcia [°c]: 104
288,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 07.05
288,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20990175
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
365,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
365,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MINI CLUBVAN oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.