5 produktów
Wybierz auto
MET4010297
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Numer artykułu zalecanego dodatku: 4006156
71,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20990175
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
349,93
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
349,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479502375
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, od strony czołowej
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
292,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
292,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20991304
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
161,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
161,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503139
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
78,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
78,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.