6 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
121,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710109
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
32,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
108,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
47,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46991402
Temperatura otwarcia [°c]: 0.1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
217,97
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
217,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie NISSAN MICRA oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.