7 produktów
Wybierz auto
KAM7710274
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
166,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
166,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
32,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE014
Numer seryjny: Ctm-re-014
138,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638763
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
112,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
112,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710109
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710194
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
63,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638782
Dla numeru oe: 1106 000 q0z, 1106 000 q1g, 1106 010 73r, 1106 030 82r
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
191,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
191,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie NISSAN QASHQAI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.