Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do NISSAN QASHQAI II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Numer seryjny: CTM-RE-014
161,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
151,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1106 000 Q0Z, 1106 000 Q1G, 1106 010 73R, 1106 030 82R, Specyfikacje asortymentowa: m...
191,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł uzupełniaj�...
109,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 95, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Artykuł uzupełniający / infor...
169,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł uzupełniaj�...
99,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
111,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Obudowa termostatu do samochodu NISSAN QASHQAI II

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie NISSAN QASHQAI II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie NISSAN QASHQAI II

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.