7 produktów
Wybierz auto
KAM7710154
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
30,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03849
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
131,44
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03886
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
121,80
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
121,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06029
Ciężar [kg]: 0.53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
193,41
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
193,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
45,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
45,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710088
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
29,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
29,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06031
Ciężar [kg]: 0.77
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
216,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
216,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL COMBO C oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.