7 produktów
Wybierz auto
KAM7710154
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
31,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03886
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
139,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06031
Ciężar [kg]: 0.77
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
221,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
221,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
46,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03849
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
144,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06029
Ciężar [kg]: 0.53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
222,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
222,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710088
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL COMBO C oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.