Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do OPEL CORSA B

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 2.3, Masa [g]: 2300, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez ter...
174,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Termostat, Ilość otworów: 2
51,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 92, średnica [mm]: 29, Wysokość [mm]: 30, Artykuł uzupełniający / ...
28,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 92, średnica [mm]: 29, Wysokość [mm]: 29.1, Artykuł uzupełniający ...
31,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Obudowa termostatu do samochodu OPEL CORSA B

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL CORSA B oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie OPEL CORSA B

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.