6 produktów
Wybierz auto
KAM7710154
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
31,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
31,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP207509
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
129,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
129,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03849
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
131,44
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
42,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
42,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
46,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
46,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710088
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
30,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
30,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL CORSA C oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.