10 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
70,02
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
70,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 622
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
124,49
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
65,02
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
65,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
78,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
78,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 163
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
135,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
135,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
52,82
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
52,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
92,05
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
92,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
90,04
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
90,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
75,17
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
75,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL CORSA E oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.