8 produktów
Wybierz auto
MCA03790
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
54,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
54,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01174
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
382,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
382,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA0090250003
Temperatura otwarcia [°c]: 86
78,52
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
78,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCT006
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
218,37
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
218,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
118,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
118,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710108
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
30,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
30,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710196
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
105,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie PEUGEOT 607 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.