17 produktów
Wybierz auto
Producenci
JPG5114500400
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
121,01
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
121,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710001
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
157,81
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
157,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG48602
Temperatura otwarcia [°f]: 83
230,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
230,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010341
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
322,46
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
322,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630307
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
98,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
98,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
107,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
107,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83613
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710274
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
145,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
145,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,28
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
46,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710249
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
111,71
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
111,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
121,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
121,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS20801
Temperatura otwarcia [°c]: 83
49,37
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
49,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV603
175,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
175,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE014
Numer seryjny: Ctm-re-014
126,59
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
126,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180833
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
96,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
96,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46991402
Temperatura otwarcia [°c]: 0.1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
232,63
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
232,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010343
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
160,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
160,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT CAPTUR oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.