Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do RENAULT CLIO II

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 89, Ciężar [kg]: 0.22, Materiał: tworzywo sztuczne, Masa [g]: 220, Ar...
62,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikie...
84,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Prze...
119,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
47,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
65,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Ciężar [kg]: 0.215, Masa [g]: 215, Artykuł uzupełniający / info...
89,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
109,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
61,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
77,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Ciężar [kg]: 0.21, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełni...
68,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, Ciężar [kg]: 0.31, Masa [g]: 310, Artykuł uzupełniający / infor...
73,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Ciężar [kg]: 0.376, Przełącznik: z termoprzełącznikiem, Artyku...
77,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
32,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.2, Masa [g]: 200
69,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, od strony czołowej, Temperatura otwarci...
68,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
32,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
63,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostat...
48,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Obudowa termostatu do samochodu RENAULT CLIO II

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT CLIO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie RENAULT CLIO II

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.