6 produktów
Wybierz auto
KAM7710274
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
157,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010341
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
325,55
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
325,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP702490
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
179,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE014
Numer seryjny: Ctm-re-014
127,82
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
127,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
108,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
150,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT KADJAR oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.