Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
FASFT58186
16,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500700
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
86,22
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
86,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710107
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
61,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
61,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180425
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
49,94
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710112
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
65,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
65,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03569
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.376
Rozwiń więcej danych
76,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
76,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT MEGANE SCENIC oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.