7 produktów
Wybierz auto
FASFT58186
16,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
16,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710110
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
46,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710107
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
61,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
60,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
60,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 578
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
79,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
79,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
32,75
zł/szt.
Kraków: pt. 14.03
U ciebie: pt. 14.03
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710080
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
31,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT THALIA oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.