7 produktów
Wybierz auto
FASFT58186
16,36
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
16,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
61,78
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,73
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
34,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710107
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
61,91
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
61,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 578
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
81,08
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
81,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710110
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,38
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
46,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710080
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
31,63
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT THALIA oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.