7 produktów
Wybierz auto
Producenci
TOP702487
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
144,85
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
144,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710110
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
39,67
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710080
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
29,09
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
29,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS20801
Temperatura otwarcia [°c]: 83
49,37
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
49,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
28,30
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
28,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
41,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
41,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710180
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
67,44
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
67,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT TWINGO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.