8 produktów
Wybierz auto
KAM7710110
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4314500500
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
49,91
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
110,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
110,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710180
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
68,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
68,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03773
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
145,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
145,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,73
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710080
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
31,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
35,07
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
35,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT TWINGO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.