10 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
87,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
87,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
86,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
86,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
119,07
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
119,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
131,16
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
131,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-vw-035
155,53
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
155,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
144,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
144,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Hmm/joop
Rozwiń więcej danych
205,73
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
205,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Specyfikacje asortymentowa: Gotowy do montażu
Rozwiń więcej danych
132,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
132,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
97,92
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
97,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,36
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SEAT TOLEDO IV oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.