8 produktów
Wybierz auto
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
73,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710223
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
81,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
81,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
67,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
96,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
144,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710225
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,36
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
80,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992077
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
796,86
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
796,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1114511100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z pompą wodną
501,90
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
501,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SKODA SUPERB II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.