16 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
73,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
144,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
112,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
112,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
360,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
360,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 424
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
153,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
96,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW035
Numer seryjny: Ctm-vw-035
134,17
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
134,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
67,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117026
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Hmm/joop
Rozwiń więcej danych
196,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
196,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638758
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
97,92
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
97,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638756
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
144,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
144,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710223
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
81,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
81,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710225
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
80,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710229
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
119,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
119,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992077
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
804,74
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
804,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV15992046
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
150,37
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
150,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SKODA YETI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.