15 produktów
Wybierz auto
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
77,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
77,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW056
Numer seryjny: Ctm-vw-056
176,87
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
176,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638758
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
98,99
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
98,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710223
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
77,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
77,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW035
Numer seryjny: Ctm-vw-035
154,04
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116594
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
65,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116767
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
200,95
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
200,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638756
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
142,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
142,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10990014
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
177,53
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
177,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710225
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
75,59
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
75,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710212
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
99,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992077
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
164,45
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
164,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180477
Ciężar [kg]: 0.578
Punkt włączania [°c]: 80
Rozwiń więcej danych
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710229
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
113,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
113,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW JETTA VI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.