5 produktów
Wybierz auto
DOLEM527A
Tryb pracy: Elektryczny
187,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
187,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS831057
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
277,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
277,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT57194
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
172,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
172,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR918381
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
133,95
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0425M248
Ciężar [kg]: 1.68
268,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
268,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pompa wody to niezwykle istotny element układu chłodzenia. Dzięki jej pracy powstaje ciśnienie, które wymusza obieg płynu w układzie, pozwalając odprowadzić nadmiar ciepła z silnika. Pompa wody jest elementem osprzętu silnika. Awaria pompy cieczy chłodzącej może doprowadzić do przegrzania silnika, jeżeli pojazd będzie w dalszym ciągu użytkowany bez wymiany pompy na sprawną.
Uszkodzona pompa wody w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 może objawiać się głośnym, metalicznym hałasem wydobywającym się spod maski. Wskaźnik temperatury na zegarach samochodów zacznie również wskazywać, że płyn chłodniczy osiąga wysoką temperaturę. Pęknięcia na obudowie pompy wody prowadzą również do wycieków płynu chłodzącego – pod samochodem pojawiają się wówczas plamy cieczy chłodzącej, a poziom płynu w układzie staje się zbyt niski.
Do uszkodzenia pompy wody w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 może dojść przez pojawienie się korozji w układzie chłodzenia. Ogniska korozji mogą pojawić się przez wlanie wody do układu lub użytkowanie samochodu ze starym płynem chłodniczym, który utracił swoje właściwości. Przyspieszoną utratę właściwości antykorozyjnych płynu może spowodować przedostawanie się do niego spalin, wynikające z uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Oprócz tego awarii mogą ulec również: koło napędowe pompy, łopatki wirnika, łożyska.