31 produktów
Wybierz auto
04703406089
Dla numeru oe: 55703092
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61008
Masa [g]: 388
67,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
67,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV228
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.36
34,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180571
51,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010481
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
245,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
245,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010560
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
167,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
167,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406271
Dla numeru oe: 51793059
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
48,50
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
48,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61407
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
91,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
91,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
25,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
25,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA70937124
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
58,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80433
79,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80953
Materiał: Tworzywo sztuczne
58,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61414
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
24,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61413
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
31,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
31,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052653
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
59,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 13.5
Długość [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
20,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
49,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052564
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010479
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
149,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
149,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie ALFA ROMEO MITO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie ALFA ROMEO MITO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.