170 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
99,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
99,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
99,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
88,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.434
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do silnika
Rozwiń więcej danych
202,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
77,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
77,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052750
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
85,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
114,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
187,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
75,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
74,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
74,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
123,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180495
Dla numeru oe: 11537572158
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
31,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201311
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do przewodu odpowietrzającego
139,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502181
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
77,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945281
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
94,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV241
Ciężar [kg]: 0.36
67,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
169,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 1 E81/E82/E87/E88 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.