207 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
101,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.434
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do silnika
Rozwiń więcej danych
204,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
92,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
123,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
77,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
77,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
59,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
59,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
77,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052750
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
189,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
121,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 255
Rozwiń więcej danych
82,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406170
Dla numeru oe: 11537572158
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028012
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do dod. pompy wodnej
50,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028014
60,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.