216 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
100,79
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
100,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
88,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.434
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do silnika
Rozwiń więcej danych
205,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
76,95
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
191,96
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
191,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201293
Strona zabudowy: Góra
130,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
122,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
74,21
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
74,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052750
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
76,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945282
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
203,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945816
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 255
Rozwiń więcej danych
128,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20102518
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.117
Rozwiń więcej danych
121,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.