199 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
98,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
81,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
180,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052750
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
76,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
72,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
87,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
76,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
122,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180495
Dla numeru oe: 11537572158
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
31,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20102518
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.117
Rozwiń więcej danych
118,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do przewodu odpowietrzającego
85,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
85,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV241
Ciężar [kg]: 0.36
66,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
83,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV281
51,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.