43 produktów
Wybierz auto
87,90
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
82,82
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
82,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,95
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
159,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
158,43
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
158,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.289
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
118,10
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
118,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
85,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010519
Strona zabudowy: Turbosprężarka
Dopływ / odpływ: Dla przewodu zasilającego
100,79
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
100,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 69
101,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01216
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
132,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
74,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV743
Ciężar [kg]: 0.33
115,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV740
Ciężar [kg]: 0.29
93,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
77,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 1 F20/F21 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 1 F20/F21 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.