59 produktów
Wybierz auto
VAIV201239
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
31,38
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość [mm]: 285
Rozwiń więcej danych
23,05
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
23,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 410
Rozwiń więcej danych
31,27
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
31,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
33,74
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
33,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Ciężar [kg]: 0.075
Rozwiń więcej danych
37,43
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
37,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.235
Rozwiń więcej danych
30,21
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
30,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052399
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,94
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Długość [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
33,81
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
33,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.235
Rozwiń więcej danych
36,99
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
36,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213191153143
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
32,49
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
32,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 201
40,21
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479500447
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
30,46
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
30,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053278
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,30
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
39,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213191354103
Strona zabudowy: Góra
24,35
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053262
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,79
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
22,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV200148
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
36,79
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
36,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV200150
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
211,84
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
211,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201602
112,76
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
112,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201709
32,09
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E36 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E36 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.