101 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
98,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053284
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
118,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
87,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
122,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
74,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202289
Dla numeru oe: 17 12 7 577 965
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
456,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 28.05
456,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202891
131,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 28.05
131,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
88,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM079
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
56,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 28.05
56,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
83,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502180
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
99,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
72,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201769
Dla numeru oe: 17 12 7 789 600
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do głowicy
49,13
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
49,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204758
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
77,87
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
77,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 28.05
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 350
Rozwiń więcej danych
68,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 28.05
68,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E92 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E92 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.