111 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
100,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
100,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
88,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053284
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
118,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
122,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502180
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
99,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 17127540127
Strona zabudowy: Góra
98,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421565
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
112,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
112,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421654
Przewód układu chłodzącego: Od nagrzewnicy do zaworu grzewczego
72,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
72,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220026
Strona zabudowy: Góra
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
89,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220043
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
61,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201336
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
141,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
141,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20949257
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
109,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E92 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E92 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.