92 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
99,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053284
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
122,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20946488
Długość [mm]: 300
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
108,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
90,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
90,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
82,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
91,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM079
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
60,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV241
Ciężar [kg]: 0.36
68,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421654
Przewód układu chłodzącego: Od nagrzewnicy do zaworu grzewczego
69,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
67,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
72,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
88,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502181
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
110,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201301
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
117,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503550
Materiał: Tworzywo sztuczne
158,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
158,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV745
Ciężar [kg]: 0.18
38,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E92 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E92 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.