35 produktów
Wybierz auto
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
81,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
39,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
39,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
127,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
127,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM083
23,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010519
Strona zabudowy: Turbosprężarka
Dopływ / odpływ: Dla przewodu zasilającego
97,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
97,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
77,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053983
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
183,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
183,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 12
Materiał: Tworzywo sztuczne
24,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
24,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
153,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
153,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204574
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
103,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
257,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
257,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
88,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052592
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
91,24
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
91,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
129,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
129,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
95,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 F34 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 F34 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.