79 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052741
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
112,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052837
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
151,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201317
227,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
227,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201320
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
215,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
42,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503155
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
128,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 315
Szerokość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
126,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 670
Ciężar [kg]: 0.107
Rozwiń więcej danych
105,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
105,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV274
Strona zabudowy: Góra
93,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028030
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
58,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC57928
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
85,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
85,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180688
Dla numeru oe: 11 14 1 439 975
92,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV246
Strona zabudowy: Na dole
89,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201288
Dla numeru oe: 17 12 7 521 775
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do przewodu odpowietrzającego
123,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV745
Ciężar [kg]: 0.18
38,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
38,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202298
Dla numeru oe: 64 21 6 911 001
71,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
71,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 6 E63 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 6 E63 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.