6 produktów
Wybierz auto
JPG1414500400
Temperatura otwarcia [°c]: 70
83,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
83,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
77,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20992101
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
820,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
820,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMBM031
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
69,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
143,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
65,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
65,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 6 E63 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.