83 produktów
Wybierz auto
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
87,30
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
87,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,73
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
39,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
180,23
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
180,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
88,84
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
88,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM037
Numer seryjny: Cpp-bm-037
200,42
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
200,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
72,22
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
72,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180508
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
43,48
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
43,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204758
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
77,87
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
77,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV281
51,77
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201338
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
279,16
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
279,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA004028010
37,19
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
129,01
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
129,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028012
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do dod. pompy wodnej
49,58
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
49,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV385
Ciężar [kg]: 0.26
78,44
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
78,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220043
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
56,10
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
56,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X1 E84 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X1 E84 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.