98 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
74,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
36,35
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
36,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
119,94
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
119,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
127,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
127,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
87,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
87,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
180,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
180,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM012
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
44,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
44,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420602
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
105,16
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
105,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201312
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do przewodu odpowietrzającego
98,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
98,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV635
63,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
63,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
67,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
67,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 17 12 7 531 768
85,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
85,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM029
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
47,48
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
37,69
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421623
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
180,34
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421656
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
87,11
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
87,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421657
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
137,90
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
137,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,76
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
21,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.