106 produktów
Wybierz auto
VAIV201293
Strona zabudowy: Góra
135,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
135,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
44,58
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
76,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201336
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
139,04
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
139,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
127,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
127,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421742
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
144,30
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
144,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421745
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
191,99
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
191,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV629
61,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
61,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028012
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do dod. pompy wodnej
51,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
123,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
123,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
94,15
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502960
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
81,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
81,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,50
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010362
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
87,69
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
87,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
27,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
27,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054609
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
64,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
64,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054624
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
51,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.