100 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201260
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
103,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201474
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
70,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201336
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
139,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420510
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
114,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420534
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość połączeń: 4
363,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
363,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421623
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
174,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
174,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421657
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
133,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
133,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
127,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
127,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV738
Ciężar [kg]: 0.15
75,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV248
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.44
93,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV253
Ciężar [kg]: 0.14
68,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20102518
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.117
Rozwiń więcej danych
108,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028012
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do dod. pompy wodnej
51,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028014
59,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X1 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X1 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.