9 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,98
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
21,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053014
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
151,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
151,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV631
50,75
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
50,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
60,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 290
Ciężar [kg]: 0.77
Rozwiń więcej danych
101,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
101,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
93,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
93,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
165,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
165,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X6 F16/F86 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X6 F16/F86 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.