9 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV43SKV631
51,22
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
51,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
170,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 290
Ciężar [kg]: 0.77
Rozwiń więcej danych
102,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
96,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,19
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053014
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
149,60
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X6 F16/F86 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X6 F16/F86 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.