33 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
86,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202349
Dla numeru oe: 17 12 7 576 363
Ciężar [kg]: 0.01
Rozwiń więcej danych
129,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202319
Dla numeru oe: 17 12 7 536 235
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu odpowietrzającego do rozdzielacza i głowicy
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 240
Rozwiń więcej danych
55,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
91,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV634
66,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
66,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421718
Strona zabudowy: Z lewej u góry
174,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
174,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421744
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
150,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
150,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM059
Dla numeru oe: 17 12 7 805 600
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy spalin do rozdzielacza
60,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
60,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV631
50,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
91,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
44,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201769
Dla numeru oe: 17 12 7 789 600
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do głowicy
47,28
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
47,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202401
Dla numeru oe: 17 12 7 794 156
Ciężar [kg]: 0.49
Rozwiń więcej danych
248,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202391
Dla numeru oe: 11 53 7 800 104
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
135,37
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
135,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 435
Ciężar [kg]: 0.235
Rozwiń więcej danych
127,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 290
Ciężar [kg]: 0.77
Rozwiń więcej danych
99,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
138,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
170,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X6 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X6 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.