43 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040146998
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040145351
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040137097
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX180683
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT052399
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV24SKV388
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ORI80024
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479502470
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV43SKV713
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET4010170
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX180747
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GAT052362
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX180762
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV24SKV395
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GAT052365
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479501572
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479500447
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAIV201610
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04213191153190
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04213191153213
Dostawa na środę, 3 lipca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z3 E36/7 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z3 E36/7 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.