44 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
90,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
90,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
151,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
33,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213191153190
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
27,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
102,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213191354103
Strona zabudowy: Góra
24,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
143,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052399
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479501572
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od korpusu przepustnicy do głowicy
26,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
26,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180747
Dla numeru oe: 11 53 1 705 210
68,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180762
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
75,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
29,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420006
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do kolektora ssącego
43,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
43,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV713
Ciężar [kg]: 0.3
32,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV395
Ciężar [kg]: 0.2
43,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 250
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
22,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z3 E36/7 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z3 E36/7 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.