33 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
90,33
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,88
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,87
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
79,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
148,10
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
148,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
33,36
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
33,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201239
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
31,45
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
31,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
99,13
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
99,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
101,84
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
101,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,16
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,91
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
154,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201848
227,98
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
227,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052365
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,18
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
27,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
102,29
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
102,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180762
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
76,70
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
76,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
157,77
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
157,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
137,21
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
137,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180747
Dla numeru oe: 11 53 1 705 210
69,07
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
69,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502553
Materiał: Tworzywo sztuczne, poliamid 6.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
75,71
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
75,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 502 525
94,82
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
94,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z3 E36/8 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z3 E36/8 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.